Thursday, February 04, 2010

4. februar - vi spiller. ses.

16 Comments:

Blogger Jonas said...

yes ja da

10:01 AM  
Blogger Anders said...

Kan desværre ikke, da jeg som annonceret får besøg fra Norge.

- Anders

10:08 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

yes ja da

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

pas idag .... sorry
/mikkel

10:26 AM  
Anonymous morten-H said...

PÅ & PAA

10:30 AM  
Blogger bandymackan said...

Sygdag -øv

10:53 AM  
Blogger Martin Med T said...

fjerdemanden melder sig på vesterbro-banen. Så mangler vi bare to.

11:18 AM  
Blogger Mieke said...

Jeg kan ikke nå det :-(

12:16 PM  
Blogger jacob said...

ja tak

1:41 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er med på Hermes, og vi er 7 med mig.

2:06 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jenner?

3:16 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jenner melder fra pga af en kæmpe evaluering af hans indsats på skolen. Hvem er 6. manden?

3:32 PM  
Blogger Jonas said...

ta da... Jeg tror sørme vi har fået Anki med på banen...

4:20 PM  
Blogger Jonas said...

Frederik er på - nu er vi 6

5:57 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Så er Anki røget væk igen, eller hvad?

7:22 PM  
Blogger Jonas said...

ja, vores sitter meldte sygdom

7:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home