Wednesday, November 18, 2009

19. november

9 Comments:

Blogger Jonas said...

kan ikke

8:22 PM  
Blogger Martin Med T said...

må med skam melde pas

9:47 AM  
Blogger Anders said...

Hvis det bliver til noget, så vil jeg gerne med.
/Anders - Norge

12:31 PM  
Blogger Unknown said...

Vi er kun 3 i Hermes Hallen. Hvis i kan stille min. 3 er i meget velkomne, men vi har brug for at vide det senest kl.14...

Thomas/DR

12:51 PM  
Blogger Andreas said...

Mig og Anders (Norge) og 2 mere fra min mandagsfloorball. Vi er så 4 + 3 hos DR = 7 st lige nu

1:46 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

jeg er også frisk - prøver at fange min stav nede i enghavehallen, vh jens

1:50 PM  
Blogger Andreas said...

Så nu er vi 8 stk. DR gutterne har også nogle stave, så du behøver nok ikke hente din, med mindre du føler at du er en materialespiller i dag :-)

1:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kommer!

Tobias

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kommer ikke. -Thomas

5:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home