Wednesday, January 13, 2010

14. januar - Vi spiller på V-bro. Ses

21 Comments:

Blogger Jonas said...

Yes

11:25 PM  
Blogger Unknown said...

I ser som sædvanlig velkomne i Hermes Hallen. Vi er de samme folk som sidste torsdag - 7 stk.

Thomas/DR

10:18 AM  
Blogger jacob said...

ja tak. kl. 20.

10:57 AM  
Blogger Andreas said...

jeg kommer til Hermes

12:33 PM  
Blogger Unknown said...

sydamerika kalder. ses i marts.
niclas

12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg er klar/mikkel

3:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

hva med dig jens.... og morten... og thomas af danmark...

3:16 PM  
Blogger Unknown said...

..men hvis vi er nok (6) er jeg klar i aften!

3:16 PM  
Anonymous morten-h said...

jeg er på...

3:32 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg er på!

4:24 PM  
Anonymous morten-h said...

jonas, jacob, mikkel, morten og måske Niclas er vist ikke nok til at stille hold i aften...

4:26 PM  
Anonymous morten-h said...

hov hov thomas... så er vi jo et team

4:26 PM  
Blogger Jonas said...

Vi mangler jo også at høre fra Anders, Martin T, Martin D, Jens og måske endelig bekræftelse fra Niclas - så mon ikke der er gang i den på Vesterbro igen i aften...

4:35 PM  
Blogger Unknown said...

fedt! så er vi 6. ses kl 8.

4:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kommer. Ses på Vesterbro.

/Tobias

4:39 PM  
Blogger Jonas said...

og Tobias?

4:41 PM  
Blogger bandymackan said...

Kan desværre ikke iaften.
Peace/ BM

4:44 PM  
Blogger Jonas said...

Nu vælter det jo ind... Vi ses.

4:46 PM  
Blogger Jonas said...

Martin T kan ikke men det kan Jens sgu. Sikken en fest det bliver.

4:46 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

ses kl 20 på v.bro - tager en morfar sålænge r totalt smadret

5:13 PM  
Blogger Anders said...

Jeg kommer også. Beklager sen respon, men er lige kommet hjem fra arbejdet.

-Anders of Norway

6:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home