Thursday, November 26, 2009

26. november

12 Comments:

Blogger Jonas said...

kan ikke - men næste uge vender jeg tilbage...

11:26 AM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg kan heller ikke - men næste uge: kæmpe fremmøde - bandy-festfyrværkeri og derefter øl.

12:40 PM  
Anonymous Katrine said...

Vi er fire i Hermes-hallen. Vil I spille sammen med os?

Giv gerne besked inden 16 :-)

12:44 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er med og spiller i Hermes

12:57 PM  
Blogger Unknown said...

jeg er klar på hermes
niclas

1:27 PM  
Blogger Andreas said...

Nu er vi 6 stk.

1:28 PM  
Blogger Pínille said...

ok, der tabte I mig! Hvad sker der? Hermes hvad for noget? Jeg har vist været syg lidt for længe... men vil gerne spille i aften. hvem siger hvad og hvordan?
- pernille

3:24 PM  
Blogger Unknown said...

Hej Pínille

Hermes = Hermes Hallen på Frederiksberg hvor vi, DR Floorball, spiller hver torsdag kl. 20-22. Du skal være velkommen til at kigge forbi.

Thomas/DR

4:07 PM  
Anonymous morten said...

Samme som Jonas & Martin Med T

4:21 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Samme som Morten, Jonas & Martin Med T.

5:20 PM  
Blogger Andreas said...

Så nu er vi 7 med pinille. Jeg synes at det er dårligt af resten af klubbandy med denne konstante framelding. Det er godt at pinille at du stiller op

6:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Så er vi faktisk otte i alt = 4 vs. 4!

6:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home