Wednesday, January 20, 2010

21. januar

16 Comments:

Blogger Jonas said...

Kan ikke.

10:59 PM  
Blogger bandymackan said...

Kan godt

10:27 AM  
Blogger Martin Med T said...

Kan godt - Vesterbro - yeah yeah.

12:22 PM  
Blogger Martin Med T said...

This comment has been removed by the author.

12:22 PM  
Blogger Andreas said...

Kan godt - Hermes

12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi er fire i Hermes indtil videre (tre fra DR + Andreas). I er som altid velkomne til at kigge forbi.

M.v.h.
Andreas (DR)

1:28 PM  
Anonymous morten-H said...

Hvis vi ikke er nok til i aften, foreslår jeg at vi skipper træningen og tager til koncert på studenterhuset kl. 21 til Stoffer & Maskinen

Læs mere
http://studenterhuset.com/?p=3165

Hva siger alle Martinerne f.eks?

1:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg kan godt vesterbro.... hvis det er ?!
/mikkel

3:23 PM  
Blogger jacob said...

jeg ligger ned så jeg kommer altså ikke i aften. håber på næste uge. den er god. sees

3:50 PM  
Blogger bandymackan said...

Norsk-Anders, Tobias, Jens mfl.? Kom igen nu!

3:54 PM  
Blogger Anders said...

Jeg kommer gerne (både Hermes og Vesterbro)

-norskAnders

4:22 PM  
Blogger Andreas said...

Vi er nu 6 i Hermes inklusive mig. Bandy-Mackan, kommer du? og Norsk-Anders, Tobias og Jenner?

4:22 PM  
Blogger Andreas said...

Vi er så 7 inkl. Svensk-Andreas og Norsk-Anders :-)

4:23 PM  
Blogger Andreas said...

Hvis Bandy-Mackan også kommer så er vi 8, og det er ju helt perfekt.

4:47 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

skal lave lektier - sry. Go kamp! jenner

5:00 PM  
Blogger Anders said...

Jeg må desværre melde fra igen. Jeg har simpelthen fået helt vildt ondt i maven. Har ikke telefonnummer til nogen af jer, men har forsøgt at sende en melding igennem Anki...

-Anders

7:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home