Tuesday, January 05, 2010

7. januar - godt nytår!

19 Comments:

Blogger Jonas said...

Gi den gas

8:42 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer ikke.

8:43 AM  
Blogger bandymackan said...

Godt nytår. Kan ikke spille iaften.
God kamp!

10:02 AM  
Blogger Unknown said...

jeg er klar!
Niclas

11:46 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg er klar i Hermes

12:00 PM  
Blogger Unknown said...

I skal være velkomne.

Thomas/DR

12:07 PM  
Blogger Pínille said...

Mieke og Pernille melder desværre fra i dag. Og næste torsdag er vi offline; så melder også lige fra til d 14. og 21. jan! jeg er på igen fra d. 28 januar og glæder mig til at få blå mærker igen......

12:58 PM  
Blogger Andreas said...

De er 7 fra DR - og vi er 3?

1:46 PM  
Anonymous morten-H said...

Lige her på falderebet må jeg også melde pas. Noget er kommet op..

2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

mikkel melder også pas...syg

3:28 PM  
Blogger Martin Med T said...

jeg er klar. Men hold kaje der er mandefald? Hvor er jenner?

3:30 PM  
Blogger Jonas said...

to mere fra KLUBBANdy og vi kan styre på V-bro

3:39 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

først kommet hjem fra skole nu - sry, jeg er frisk, så vi mangler een for at spille på v.bro og ingen for at spille i hermes. Jeg skal have min stav med til hermes idag så jeg kører under alle omstændigheder forbi v.bro. - tjekker status igen 19.45 om jeg skal blive hængende på v.bro eller køre videre. Ses jenner

4:05 PM  
Blogger Anders said...

Jeg er også klar (både v.bro og Hermes)
Anders-Norge

4:22 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg kører kun på Hermes

4:24 PM  
Blogger Jonas said...

Jacob er frisk, så vi er nok KLUBBANdy til V-bro.

Andreas er til Hermes og fred være med det...

4:40 PM  
Blogger Jonas said...

Med andre ord: Niclas, Jonas, Martin T, Jacob, Anders og Jens er på Vesterbro. Ses.

4:42 PM  
Blogger Martin Med T said...

Wauw

4:57 PM  
Blogger Unknown said...

hasta pronto...

5:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home