Thursday, January 28, 2010

28. januar - aflyst. Øv.

15 Comments:

Blogger Jonas said...

Yes

10:01 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Yes

10:21 AM  
Blogger Unknown said...

Jeg springer lige over, men prøver at komme næste gang. Vi ses!

10:30 AM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg skal desværre arbejde til 9. Kommer næste gang.

11:39 AM  
Blogger Andreas said...

Yes, Hermes

11:46 AM  
Blogger Andreas said...

Vi er 7 i Hermes med mig.

1:13 PM  
Anonymous morten-H said...

Kan desværre ikke i dag.

1:26 PM  
Blogger Anders said...

Jeg kan desværre ikke i dag, og er også tvivlsom næste uge, da jeg får besøg fra Norge.

-Anders

1:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ok, hermes!

Tobias

2:27 PM  
Blogger Pínille said...

Desværre. Sygdom. Og det meste af februar er jeg væk om torsdagen. Men jeg regner og satser og ønsker, be'r og håber på at vende stærkt tilbage til marts! øv der er lang tid til! god kamp!

3:11 PM  
Blogger jacob said...

yes

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yes
Vesterbro

/Mikkel

3:30 PM  
Blogger Jonas said...

OK, så har vi 4 til vesterbro og 2 til Hermes. Ville da være lidt lettere, hvis man bare holdt sig til et sted. Jeg prøver lige at få rusket op i Jens, Niclas, Bandymackan og Katrine.

3:55 PM  
Blogger bandymackan said...

Sorry, kan ikke i aften! Men næste torsdag!

4:01 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

frisk hvorsomhelst - og vil gerne benytte lejligheden til at spørge om nogen udover mig selv har lyst til at prøve bandy på is-skøjter? Nu da der endelig er mulighed for det vejrmæssigt foreslår jeg lørdag eftermiddag, nu på lørdag, på den sikreste sø i Kbh-området (byd gerne ind med forslag - da jeg mest færdes i randområdet mellem valby og herlev i det daglige). tilmeld min mobil 22 33 31 10 eller i den ny tråd her på bloggen. gode sving jenner

4:06 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home