Thursday, December 10, 2009

Floorball i Hermes?

9 Comments:

Blogger Andreas said...

Jeg er på

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

I'm in!

/Tobias

1:51 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

jeg er på - prøver at lægge vejen forbi den 2.hal for for en gangs skyld at spille med egen stav ;)

2:39 PM  
Blogger Unknown said...

I skal være velkomne!

Thomas/DR

3:05 PM  
Blogger Andreas said...

Hvor mange er I?

3:09 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg arbejder til klokken sent.
Hvis der er en tredje halvleg inkl. øl så ring: 28 54 45 84

3:36 PM  
Blogger Unknown said...

Vi er 3 stk. fra DR

Er Andreas+Tobias+Jenner sikre?

Så er vi nok.

4:18 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er sikker, og der går jeg stærkt ud fra at Tobias og jenner også er

5:53 PM  
Blogger Unknown said...

hey er der nogen der opretter en tråd for i dag d. 17/12?

Vi spiller i Hermes - kom endelig forbi.

Thomas/DR

2:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home