Wednesday, November 11, 2009

12. november

19 Comments:

Blogger Jonas said...

jep

9:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kommer

/Tobias

2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi er fire i Hermes i aften og vil MEGET gerne spille. Kunne I ikke have lyst til en dyst?

/Andreas (DR)

2:25 PM  
Blogger Martin Med T said...

klar, er Vesterbro-hallen nede eller oppe?

2:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg stemmer før Hermes!

/Tobias

3:04 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er på, hvilket som helst

3:04 PM  
Blogger Anders said...

Hvis I har behov for en ekstra i aften, vil jeg gerne stille op.
/Anders - Norge

3:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kommer ikke. -Thomas

3:10 PM  
Blogger bandymackan said...

Kan ikke iaften- god kamp!

3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

kommer heller ikke

4:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej alle

Kan I sige på nuværende tidspunkt, om I kommer til Hermes, eller ej?

Hvad angår antal, vil det passe perfekt, hvis I dukker op.

Håber at se jer!

/Andreas (DR)

4:15 PM  
Blogger Andreas said...

Det virker ikke som om de andre fra Klubbandy kommer, men det ser ud som om at jeg og Tobias kommer i hvert fald. Martin med T også??

4:23 PM  
Blogger Andreas said...

Vores norske ven Anders kommer måske?? Hvis du ikke kender adressen så må DR gutterne skrive den her på bloggen.

4:24 PM  
Anonymous Anders ('DR') said...

Hermeshallen, Steenwinkelsvej 19, 1966 Frederiksberg C

4:29 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

Beklager igen at jeg må tilslutte mig gruppen af frameldere ...

5:27 PM  
Blogger Andreas said...

Som det ser ud så kommer jeg, Jonas, Tobias og Anders

6:15 PM  
Anonymous Anders ('DR') said...

Glimrende. Så er vi 8.

Anders ('DR')

6:18 PM  
Blogger Martin Med T said...

och martin också - nio i alllt

6:40 PM  
Blogger Anders said...

Jeg vil lige bekræfte min deltagelse.

/Anders

6:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home