Thursday, March 11, 2010

b for andy

9 Comments:

Blogger Martin Med T said...

Jeg er halvt på. Er netop blevet morbror i nat og skal se vidunderet i aften. Følger udviklingen her på bloggen - hvis jeg er sjettemand kan jeg måske nå at støde til.

12:59 PM  
Anonymous morten-H said...

Jeg kan desværre ikke i aften. og tillykke med din nye nevø Martin T.

1:05 PM  
Blogger Mieke said...

Jeg skriver opgave :-(
og må derfor ikke forlade min pind.
Beklager, kh Mieke

2:14 PM  
Blogger Unknown said...

Jeg kan godt, men hvis der ikke er nok, tror jeg at jeg tager i Herbes hallen.

2:30 PM  
Blogger jacob said...

det en sort dag for k bandy. : (

3:07 PM  
Blogger Andreas said...

Vi spiller i hermes kl 20

3:40 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg melder fra.

4:05 PM  
Blogger Anders said...

Jeg kan desværre ikke i aften. Jeg er lige kommet hjem fra konference og skal snart ud at spise med konferencedeltagerne. Derfor den sene tilbagemelding.

-Anders

5:02 PM  
Blogger Martin Med T said...

Det ser lidt tyndt ud. Jeg helliger min opmærksomhed til min nye niece. Glæder mig til at spille snart, wuhuu.

5:51 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home