Thursday, February 25, 2010

25. februar - aflyst pga for få folk

11 Comments:

Blogger Jonas said...

yessirs (andmams)

10:32 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer ikke.

10:36 AM  
Blogger Andreas said...

Hermes, vi er 7 lige nu

10:49 AM  
Blogger Pínille said...

jeg er i madrid om lidt....

10:50 AM  
Blogger jacob said...

yes tak

10:57 AM  
Blogger Unknown said...

Jeg er på (hvis vi er nok?)

10:59 AM  
Blogger Mieke said...

Jeg er på!

11:21 AM  
Blogger bandymackan said...

Er i London - god kamp!

11:28 AM  
Anonymous morten-H said...

Jeg har fødselsdag og kan derfor ikke komme...

11:30 AM  
Blogger Jonas said...

Det ser ikke ud til at vi bliver nok. Jeg mangler tilbagemelding fra to stk, hvoraf den ene vist nok er skadet. Og vi skal være to mere for at klare den. Øv. Vi ses næste torsdag.

4:17 PM  
Blogger Jonas said...

Så har Anders lige meldt sig. Så mangler vi kun en... Men der er ikke flere i posen

4:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home