Thursday, March 04, 2010

4. marts

17 Comments:

Blogger Jonas said...

Kan desværre ikke

10:43 AM  
Blogger jacob said...

kan godt

10:56 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

kan godt

11:02 AM  
Blogger Martin Med T said...

kan desværre ikke, men er for øvrigt tilbage fra Argentina med fornyet energi.

11:28 AM  
Blogger Andreas said...

Vi spiller i hermes

12:04 PM  
Blogger Unknown said...

Kan godt, hvis vi bliver nok..?
Skal være 6 ikke?

12:48 PM  
Blogger Anders said...

Kan godt.

Anders-Norge

1:26 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

kan godt, vil godt, gider godt - jeg GLÆDER MIG SQ!!!

1:30 PM  
Blogger Pínille said...

njet!
blevet angrebet af virus i fly....

1:43 PM  
Blogger Jonas said...

Så er der fem igen. Mikkel, Morten, Martin D, Mieke eller en af de andre må da være frisk.

2:26 PM  
Anonymous morten said...

jeg kan ikke - skal rejse i morgen...

2:32 PM  
Blogger Unknown said...

Øv, så bruger jeg aftenen på noget andet. Det må kunne lykkes i næste uge!

3:16 PM  
Blogger jacob said...

øv

3:23 PM  
Blogger bandymackan said...

Stop, stop jeg kan godt!!

4:02 PM  
Blogger jacob said...

This comment has been removed by the author.

4:08 PM  
Blogger jacob said...

nå okay. vi kører

4:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

YEs... jeg er med også.../mikkel

5:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home