Thursday, October 29, 2009

29. oktober

14 Comments:

Blogger Jonas said...

Jeg ringer til pedellen i dag kl 15 og tjekker om der er ledigt i hallen, så angiv dine muligheder for deltagelse alligevel

8:55 AM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg er med. Yes.

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är med!
Andreas: om vi inte kan spela på Vesterbro - finns det möjlighet att lira med DR i Hermes?

Tobias

1:26 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er nok med. Kan dog ikke helt bekræfte det lige nu, men jeg vil meget gerne. Findes der en vilje så findes der en vej

2:19 PM  
Blogger Unknown said...

i skal være velkomne i Hermes Hallen. Vi er 4 stk. indtil videre.

Thomas/DR

3:21 PM  
Blogger Jonas said...

Ikke muligt på Vesterbro. Jeg bailer.

3:33 PM  
Blogger Unknown said...

jeg er klar. bliver det i hermes?
n

3:56 PM  
Blogger Andreas said...

Nu er vi 4 stk og dr gutterne er 4, kanon. Jeg kommer nok først 8.20

3:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kommer till Hermes!

/Tobias

4:00 PM  
Blogger Unknown said...

hermeshallen = steenwinkelsvej?

4:08 PM  
Blogger Katrine said...

Pokkers. Har aftenarbejde.

4:12 PM  
Blogger Unknown said...

Steenwinkelsvej 19, 1966 Frederiksberg C

Hvor mange kommer?

Thomas/DR

4:21 PM  
Blogger Unknown said...

jeg (1)

4:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

4 fra klubbandy.
martin

4:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home