Wednesday, October 21, 2009

22. oktober

11 Comments:

Blogger Jonas said...

Jeg kommer. Og tager Anders med. Han er norsk. Altså Anders.

9:01 PM  
Anonymous morten-H said...

no way

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kommer.

/Tobias

2:45 PM  
Blogger Pínille said...

jeg vil utrolig gerne komme, men tror desværre jeg må melde fra igen. Krydser fingre for næste torsdag! I trænger da også til lidt kvindeligt modspil - så I ikke ender med at slå hinanden ihjel på banen... Er Katrine helt stoppet?

2:58 PM  
Blogger Pínille said...

hvorfor er det kun mig, der har et billede? ja, kom nu!

3:00 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer!

3:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

sorry jeg kan ikke
/mikkel

måske er niclas på !

4:01 PM  
Blogger bandymackan said...

Kommer!

4:06 PM  
Blogger bandymackan said...

Kom igen Andreas, med dig har vi en svensktopp

4:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg kommer alligevel !
/mikkel

4:09 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

jeg kommer for at teste nye sko fra kina (de er fra tyskland) ;)

5:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home