Thursday, October 01, 2009

1. oktober

12 Comments:

Blogger Jonas said...

frisk

1:18 PM  
Blogger Unknown said...

I er - som altid - meget velkomne i Hermes kl. 20. Vi er syv i aften og spiller under alle omstændigheder.

Bedste hilsener fra

Andreas (DR-holdet)

2:06 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er også frisk, just name the place :-)

2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er i Stockholm, så jeg kommer dessværre ikke.

Tobias

3:58 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

frisk

4:01 PM  
Anonymous mouten said...

jeg er frisk - men er desværre forhindret i aften ................... .................................................................................................men næste torsdag

4:03 PM  
Blogger Andreas said...

Vi er tre fra Klubbandy & jeg har to andre fra dem jeg plejede at spille med om mandagen = 5+7= 12, så kan vi spille 5 mod 5 med en udskifter på hvert hold. Det lyder sgu dejligt.

4:12 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

okay så er jeg xtra udskifter - ses i Hermes kl 20, vh Jens

5:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg er desværre på arbejde. Glæder mig stadig til debut i klubbandy efterår 2009.
Ses og god kamp.
Torpe.

5:51 PM  
Blogger bandymackan said...

Må desværre melde pas

6:10 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Ups. Jeg bliver nødt til at melde fra alligevel.

6:32 PM  
Blogger Andreas said...

Fra klubbandy kommer moi , el presidente og jenner

6:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home