Thursday, September 24, 2009

24. september. Der Vormann ist Zurück - bist du?

15 Comments:

Blogger Jonas said...

Na also, wer schiesst die meisten Tore heute Abend? Ich schätze ich kriege um die 100 hin - ihr Fotzen!

10:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kommer ikke, er i Sverige.

/Tobias

10:29 AM  
Anonymous Katrine said...

Er der nogen af jer, der har lyst til at spille floorball sammen med os i Hermes-hallen?

Mvh. Katrine, DR-holdet

10:36 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg har lyst at spille i hermes. Jeg har også et par gutter fra et andet sted som gerne vil være med at spille. Jeg vedlægger et link, hvor vi kan tilmelde os. Husk at skrive telefonnummer.

http://apps.iqit.dk/hockey/?mode=list.

11:30 AM  
Blogger jacob said...

jeg kommer men hvorfor spille i en gamle tyndskidt hal når vi kan spille i en helt ny?

12:01 PM  
Blogger jacob said...

tyndslidt

12:02 PM  
Blogger bandymackan said...

Kommer til ny flot hal

12:12 PM  
Anonymous Katrine said...

Så hvor mange kommer i Hermes-hallen?

Katrine - DR

1:22 PM  
Blogger Jonas said...

Vi spiller i egen hal i dag. Mikkel, Thomas, Morten og Jens kommer også.

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Martin Torpe kommer ikke, han er på arbejde.

2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

mikkel kommer til egen hal nemlig yes

3:00 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg har tænkt!
Jeg kommer til den nye hal, med stave.

3:26 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg kommer så også til den nye flotte hall

4:03 PM  
Blogger bandymackan said...

bra andreas - en för laget

4:11 PM  
Blogger bandymackan said...

har fået skideondt i ryggen - melder pas
God kamp!

7:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home