Thursday, October 07, 2010

Hockeyhår? 7. oktober.

11 Comments:

Blogger Martin Med T said...

Jeg er klar.

10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thomas er ikke klar.

10:56 AM  
Anonymous morten-H said...

Jeg er klar

11:19 AM  
Blogger Unknown said...

jeg er klar
niclas

11:40 AM  
Blogger Anders said...

Hej alle,
Jeg må nok indse, at kalenderen har været og vil fremover være lidt for fuld. Jeg vil derfor undlade at svare fremover, med mindre jeg mod formodning skulle få bedre plads i kalenderen.

Jeg kan ikke i aften.

11:42 AM  
Blogger Jens Hultquist said...

Jeg kan! Så er vi 4 - martin T, morten, niclas og jens

12:13 PM  
Blogger Jonas said...

øv øv, jeg kan bare ikke i dag. Svigermekanikken er på besøg fra det svenske.

1:38 PM  
Blogger Martin Med T said...

bara fyra?

2:59 PM  
Anonymous mh said...

Hvem mangler at melde tilbage? Måske vi kan lavef et par opkald?

3:11 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg har ikke andre numre end til jer drenge.

4:01 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

har ikke fået positive tilbage meldinger fra fb ... så Stemmer desv. I med Martins sms ...

7:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home