Thursday, September 09, 2010

9. september

12 Comments:

Blogger Jonas said...

Kan ikke

10:16 AM  
Blogger Mieke said...

Jeg kan godt!
Kh Mieke

10:54 AM  
Anonymous morten-H said...

Jeg kan godt

11:01 AM  
Blogger bandymackan said...

Kan ikke

11:06 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg kan godt.

11:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er i Bruxelles.
Mvh. Anders

11:57 AM  
Blogger Jens Hultquist said...

kan godt - men vi er kun 4 så¨...

1:40 PM  
Blogger Jonas said...

hvad med Jacob, Mikkel, Niclas, Martin T? Get them!

3:23 PM  
Anonymous Administrerende Direktør said...

Jacob bor i frankrig, Torpe har forstuet foden og er på arbejde. Har ikke Niclas' eller Mikkels Tlf nummer

3:40 PM  
Blogger Martin Med T said...

jeg beklager sen melding. ses næste torsdag. klubbandy 4-ever.

3:58 PM  
Anonymous morten-H said...

Pernille er ned med en forstuvet fod... Mieke du talte om en veninde du ville tage med.! Er hun på i aften?

5:20 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Vi er ikke nok. Det er AFLYST!

7:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home