Wednesday, September 29, 2010

30. september

11 Comments:

Blogger Jonas said...

Jep - jeg kommer

8:55 AM  
Anonymous morten said...

Åhhh -jeg giver den 50/50 indtil videre

9:15 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer!

10:06 AM  
Blogger Pínille said...

NEJ fra mig. Jeg glæder mig så meget til at komme i gang! MEN; min fod er stadig for svag. Øvøv...

2:43 PM  
Blogger Jonas said...

jens kan ikke, men der to friske tøser fra mit arbejde som gerne vil komme. Og måske en herre.

11:05 PM  
Anonymous morten-H said...

jeg må melde pas i dag!

12:32 PM  
Blogger Jonas said...

Martin T er nede med snot

2:38 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg må med sorg i sindet melde fra. Er nede med snot overalt.

2:39 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Trods tidliger løfte - må jeg melde fra i aften.

2:46 PM  
Blogger Anders said...

Kan ikke

3:28 PM  
Blogger Jonas said...

Nå men jeg spiller da bare med mig selv!

4:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home