Thursday, March 25, 2010

25. marts

13 Comments:

Blogger Jonas said...

Ganske sikker, men har lige en deadline på jobbet som skal overstås...

7:15 AM  
Blogger Unknown said...

Kan godt

7:25 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kan godt

9:15 AM  
Anonymous morten-H said...

kan ik'

9:23 AM  
Blogger Anders said...

Kan godt

9:40 AM  
Blogger Martin Med T said...

kan godt

9:55 AM  
Blogger bandymackan said...

Skal arbejde i aften - god kamp!

10:36 AM  
Blogger Jens Hultquist said...

er totalt frisk

11:06 AM  
Blogger Martin Med T said...

sex med jonas. jaha, vi är sex om Jonas kommar.

2:43 PM  
Blogger Pínille said...

jeg er på! hvor er vi? gamle sted ved carlsberg?

4:25 PM  
Blogger Jonas said...

jeg kommer også. Ja, ved Carlsberg.

4:46 PM  
Blogger Andreas said...

Ingen hermes i aften, så jeg kommer måske forbi. Holder min datters føsdag lige nu, så vi må se. Jeg kommer nok lidt senere

6:03 PM  
Blogger Jonas said...

Velkommen Andreas. Så er vi jo otte og dermed rekord i årtier...

6:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home