Thursday, April 15, 2010

15. april - jeg er frisk

17 Comments:

Blogger Martin Med T said...

Jenner er frisk - Martin er også.

10:27 AM  
Blogger Unknown said...

Jammen så er jeg da også!!!

10:33 AM  
Blogger Unknown said...

Kan ikke og kommer nok ikke flere gange i dette forår..

10:36 AM  
Blogger morten-H said...

Jeg må også melde pas, men er frisk til et arrangement på lørdag... også selv om det ikke er i sommerhus...

10:42 AM  
Blogger Mieke said...

Jeg er ikke frisk i dag, ej heller på lørdag.

10:48 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer!

11:02 AM  
Blogger Anders said...

Jeg kan i dag, ikke på lørdag.

11:08 AM  
Blogger Pínille said...

no. kommer ikke. jeg skal passe sus' småkravl. én mere på vej forresten...

12:10 PM  
Blogger bandymackan said...

Kan ikke i aften - Hamann er i Småland.

12:13 PM  
Blogger Unknown said...

Argh, vi mangler én. Mikkeeeeeeeeeell??????

1:15 PM  
Blogger Martin Med T said...

4 er vi?
Vi mangler to. Jeg kan måske skaffe nogen.

1:32 PM  
Blogger Unknown said...

jeg er klar!
niggern

2:14 PM  
Blogger Martin Med T said...

hov seks sgu. jipi.

4:35 PM  
Blogger Unknown said...

jeg tæller fem!? mikkel er på job.

4:59 PM  
Blogger Unknown said...

hmm...seks!!! juhu!!!

5:15 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

cool - 1 jens, 2 martin, 3 jonas, 4 thomas, 5 anders, 6 niclas - vi ses kl 20 ;)

6:01 PM  
Blogger Martin Med T said...

nææh, to er mit yndlingstal.

6:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home