Wednesday, October 13, 2010

14. oktober

15 Comments:

Blogger Jonas said...

Yes yes. Jeg kommer

9:55 PM  
Blogger Pínille said...

Kommer ikke

7:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej alle...ved godt at jeg skylder en bajer, men det bliver heller ikke denne torsdag. Håber på forståelse men regner med hån.. go kamp !
/Mikkel

10:13 AM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg er klar - dog med den joker at jeg bliver forlænget til klokken 21 på job. Giver endelig besked klokken 16:00.
Ærbødigst, M

10:45 AM  
Anonymous m said...

er klar...

12:42 PM  
Anonymous m said...

Hvis ikke bandy bliver til noget i aften er jeg klar på at mødes for at lave en strategi for hvordan vi får klubben op at køre igen, Hva' siger Jonas? og måske Martin

3:17 PM  
Blogger Martin Med T said...

jeg er klar på at mødes lige meget hvad.

3:34 PM  
Blogger Jonas said...

også frisk

4:31 PM  
Blogger Jonas said...

Det kunne være på bryghuset. så kan vi også lige smutte forbi hallen og se om vores stave findes. men jeg prøver lige at sms'e dem som endnu ikke har svaret.

4:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

kalle er frisk!

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Thomas er frisk

4:46 PM  
Anonymous mh said...

HURRA. Vi er 6 mand. 3 til 3.

4:47 PM  
Anonymous morten-H said...

hov vi er kun fem!!

4:51 PM  
Anonymous M said...

Jeg har skaffet en 6. mand. Det er nok Bandy historiens yngste nogensinde....

5:37 PM  
Blogger Martin Med T said...

jeg har sendt sms til Niclas Watharm.

5:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home