Wednesday, September 02, 2009

Floorball imorgen den 3. september.

18 Comments:

Blogger Andreas said...

jeg er på

1:17 PM  
Anonymous muerten said...

OI OI. er på

9:16 AM  
Blogger Jonas said...

Kan desværre ikke pga DHL. Pernille kan heller ikke. Og næste torsdag er aflyst pga andet arrangement på skolen.

9:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er på. Vilken tid er det?

Tobias

11:23 AM  
Anonymous Anders K said...

Hej Klub Bandy,

Vi er lidt i bekneb for spillere i dag, så hvis I har lyst til at spille med/mod os, er I velkomne.

Mvh. Anders

11:40 AM  
Blogger Unknown said...

hey folkens, sommeren har været god mod jer. Vi starter også op i aften, men der er sgu kun 3 stk. på så i skal være velkomne til at kigge forbi. Vi skal helst vide det før kl. 16...
ses
Thomas

11:40 AM  
Blogger Unknown said...

og der skulle stå "håber sommeren"...

11:41 AM  
Blogger Andreas said...

Ellers spiller vi bare sammen med DR. Hvilke er med på den hvis det når så langt?

11:49 AM  
Blogger bandymackan said...

Kan desværre ikke - skal også løbe DHL i lortevejr.

12:24 PM  
Blogger Martin Med T said...

jeg er på på.

1:04 PM  
Anonymous muerten said...

jeg må desværre melde pas. ses om 14 dage

3:03 PM  
Blogger Andreas said...

Vi er 4 - skal vi så ikke spille sammen med DR? Jeg SKAL spille floorball i dag

3:31 PM  
Blogger Andreas said...

Er det samme sted med DR? Hermes? Hvad er dit nummer Anders K?

3:48 PM  
Blogger Martin Med T said...

jeg bliver nødt til at hoppe fra alligevel, er sløj. Måske er det svinepest aaaarggh,

4:24 PM  
Blogger Unknown said...

Andreas: møder i op i Hermes Hallen kl. 20? Vi er kun 3 stk. men er afgjort på at spille noget bold.

4:31 PM  
Blogger Andreas said...

det gør vi Thomas, vi ses der

4:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ok, ses i Hermes-hallen kl 20!

/Tobias

5:09 PM  
Blogger Andreas said...

nyt link som vi evt. kan bruge. Den stammer fra dem som jeg spillede sammen med om mandagen på Blågaards skole.

http://apps.iqit.dk/hockey/?mode=list.

2:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home