Thursday, May 28, 2009

Floorball?

17 Comments:

Blogger Andreas said...

Jeg er på - jeg kender også nogle der gerne vil være med at spille

10:44 AM  
Anonymous Thomas said...

vi er klar i Hermes Hallen hvis i har lyst til at kigge forbi til sæsonens sidste omgang.

12:48 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg er klar på afslutningsbrag i multisalen.

1:12 PM  
Blogger morten-H said...

Jeg er også på i multisalen. Og jeg ved Torpe også er på... så det er altså + 2 herfra.

1:30 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg er også på bandy. Er multisalen det samme som Hermesahllen? Jeg er til Vesterbro, men dukker gerne op på frb. også.

1:46 PM  
Blogger Andreas said...

Er er med på begge to, vi skal bare spille floorball. Det er ligemeget hvor det er henne

1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg er på. stemmer for Vesterbro for gode gamle dages skyld.
Torpe.

2:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg er på. stemmer for Vesterbro for gode gamle dages skyld.
Torpe.

2:02 PM  
Blogger Andreas said...

Vi er jo kun 5 til Vesterbro, eller?

2:37 PM  
Blogger Katrine said...

Lad os se om der ikke er en til bandyspiller der melder sig på banen inden vi afgør noget. Måske formanden?

3:00 PM  
Blogger Jonas said...

Formanden er klar på Vesterbro.

3:48 PM  
Blogger morten-H said...

Sådan - med jonas på til i aften takker vi nej til de gode folk i Hermes hallen og ønsker dem en god sommer og tak for de gode kampe...

3:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

men hov. hvor drikker vi øl? det er en alvorlig sag vi må diskutere grundigt igennem før, under og efter kampen.

4:17 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Husk staven, Thomas!

4:59 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Yes, will do!

4:59 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Også til alle de andre.

5:00 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Ja ja, jeg tager alle sammen med.

5:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home