Wednesday, May 06, 2009

7. maj

12 Comments:

Blogger Jonas said...

jeg er klar med staven i den ene hånd og viljen til sejr i den anden

9:15 PM  
Blogger morten-H said...

hvis det skal være med den på... ...er jeg på

9:38 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg kommer ikke

11:06 AM  
Blogger Katrine said...

Jeg kommer. Fandme. Ses!

12:11 PM  
Anonymous Anders said...

Hello there,

Jeg har ikke lige talt med de andre, men jeg tror, I er velkomne i Hermes-hallerne i aften, såfremt I har lyst. Vi er vist fem, ser det ud til.

/Anders

1:30 PM  
Blogger Unknown said...

Har I lyst til at besøge Hermes-hallerne? I så fald bliver det 4 vs. 4...

3:00 PM  
Blogger Jonas said...

yes yes. vi kommer til hermes.

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg gør comeback i aften! Hvad er det der med Hermes?

/Tobias

3:45 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg kommer og stemmer for hermes!

3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm, hvor ligger Hermes-hallerne?
/Tobias

5:34 PM  
Blogger Jonas said...

her er adressen på hallen: Steenwinkelsvej 19, 1966 Frederiksberg C

5:50 PM  
Blogger Jonas said...

vi ses

5:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home