Thursday, April 30, 2009

30. april

13 Comments:

Blogger Jonas said...

Kan ikke. Thomas fra DRs tlf nr er 3064 1406, hvis han ikke selv melder sig her.

7:03 AM  
Blogger Andreas said...

jeg er på

9:40 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg er på!

10:04 AM  
Blogger morten-H said...

Delvis på!

12:07 PM  
Blogger Andreas said...

Hej Morten. Ville bare konfirmere dit delvis deltagende. Er det fysisk eller psykisk?

12:46 PM  
Anonymous Katrine said...

Hej folkens

Har I lyst til at spille med os fra DR i aften?

1:02 PM  
Anonymous Katrine, DR said...

Super, så kommer I bare til Hermes-hallen kl. 20.00? Hvor mange er I? Vi er fem...

1:24 PM  
Blogger Andreas said...

vi er 2 ½, jeg ved ikke rigtigt med morten.

2:15 PM  
Blogger Katrine said...

Hej

Jeg har morgenbagt igen i morgen, og kan derfor ikke. Men jeg er HELT klar på næste torsdag.

4:09 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Det er for useriøst. Jeg kommer ikke.

4:49 PM  
Blogger Andreas said...

Du har bare at møde op thomas. Jeg mener det sgu, eller er du en vatnisse

5:40 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg kommer, kom nu thomas man. Andreas?

6:24 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er stadig på

6:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home