Thursday, February 05, 2009

5. februar - KLUBBANdy kører videre hvor januarudsalget slutter

20 Comments:

Blogger Jonas said...

oh yeah, sweet

HUSK vinterferien i næste uge - så ingen KLUBBANdy dér

1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg er fra i aften...

1:59 PM  
Blogger Andreas said...

jeg er med

2:17 PM  
Blogger Andreas said...

Kom nu!

3:22 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg er på.

3:35 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg er på. Men sig mig. Er vi blot fire mand? Så er koppen jo halvt fyldt.

4:04 PM  
Blogger bandymackan said...

Kan ikke iaften -God kamp!

4:12 PM  
Blogger bandymackan said...

Mikkel er i Paris

4:12 PM  
Blogger Pínille said...

nonono - not today!

4:13 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

vinterferien er startet her - så sorry det blir uden bundlinien

4:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

desværre. ikke i aften

4:19 PM  
Blogger Martin Med T said...

Fortsat blot fire. Det ser ikke lyst ud.

4:22 PM  
Blogger Andreas said...

skal vi ikke køre 2 mod 2. Det er god træning

4:48 PM  
Blogger Jonas said...

Hvad med Kalle, Katrine og Tobias? Er der nogen som kan kontakte?

5:57 PM  
Blogger Jonas said...

Ellers jeg frisk på 2on2

5:59 PM  
Blogger Katrine said...

jeg har været oppe halv fire, men kommer

6:06 PM  
Blogger Andreas said...

nu er vi 5, tre mod to er også ok

6:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kommer (har varit offline idag...)

/Tobias

7:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ok vi kører. to mod tre.
hvad med tobias. Jeg har ikke kontaktinfo.
Martin T

7:27 PM  
Blogger Andreas said...

vi er 6

7:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home