Thursday, December 11, 2008

Juleafslutningskampen

11 Comments:

Blogger Thomas of Denmark said...

Yes!

12:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

jo tak

12:37 PM  
Blogger Martin Med T said...

Ja danke.

Dann haben wir sofort EIN mannschaft. Wir brauchen doch immer drei spieler.

Wer?

12:47 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg kommer - OG viser gerne den bandyskade frem, jeg pådrog mig for 14 dage siden. Men hov - det er da ikke sidste gang inden jul. det er først næste gang, ikke sandt?

1:10 PM  
Blogger Andreas said...

Min chef og jeg kommer

1:51 PM  
Blogger Kalle Jørgensen said...

Jeg kommer også

2:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Godt at K-dog på bloggen.

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

NEMLIG ... KOMMER
/MIKKEL

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Katrine-dog! Det ER sidste gang.

3:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

er det katrine-dog eller katrine, dog...

Har vi hørt noget fra Jens?

4:34 PM  
Blogger Pínille said...

jeg ved ikke (igen) sorry. helbredsknas...

5:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home