Thursday, November 06, 2008

6. november

21 Comments:

Blogger Jonas said...

kommer ikke

6:47 AM  
Blogger Mieke said...

Jeg må melde afbud til dagens kamp!
Øv. Ses næste torsdag- kh Mieke

10:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thomas kommer.

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

mikkel kommer

12:13 PM  
Blogger Martin Med T said...

martin (den rigtige martin, ham fra danmark) kommer

12:39 PM  
Blogger Andreas said...

jeg kommer og måske min chef :)

12:39 PM  
Blogger Martin Med T said...

så mangler vi én mand. who who who?

Kattebrahlen kommer ikke på grund af snue og så skal hun se high school musical i biffen.

2:44 PM  
Blogger Andreas said...

jeg har måske min "overbo" der gerne vil med, mangler bare svar fra ham

3:19 PM  
Blogger Andreas said...

Min chef kunne ikke komme, så hvis min overbo kommer så er vi kun 5

3:34 PM  
Blogger Martin Med T said...

Hvad med morten-H og bandymackan, er der nogle der har numre på disse gøglere?

YES WE CAN!

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

morten har barn syg, og er derfor ikke sikker på han kommer...

3:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

jakob og bandymartin kommer ikke de er på vej til berlin...

/mikkel

3:53 PM  
Blogger Pínille said...

pernille kommer!

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

morten kommer ikke...

5:11 PM  
Blogger Andreas said...

min overbo kommer ikke, så vi er kun 5. vi mangler bare morten h's svar.

5:13 PM  
Blogger Andreas said...

hvor er katrine?

5:14 PM  
Blogger Martin Med T said...

Morten H har svaret - han kommer ikke.

Så er vi fem - hvad gør vi? Skubber problemerne til næste år?

5:32 PM  
Blogger Pínille said...

hmmm... fem er ikke nok. så må vi aflyse. øøøv!

5:35 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jamen så er det aflyst.
Jeg har talt med thomas og beder til Obama-guden, at Andreas læser dette på bloggen....

6:00 PM  
Blogger Andreas said...

OK

6:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

ok - ærgeligt /mikkel

6:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home