Thursday, December 04, 2008

Whats cooking?

14 Comments:

Blogger Martin Med T said...

Banjo? Ja tak.

Kattebrahlen siger måske.

12:47 PM  
Blogger Mieke said...

Mieke kan desværre ikke.

12:49 PM  
Blogger Andreas said...

mig og min chef kommer

1:26 PM  
Blogger Andreas said...

rettelse: JEG og min chef kommer

1:28 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

JEG og Morten kommer.

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det hedder faktisk "Thomas og jeg kommer"

2:12 PM  
Blogger Andreas said...

Hvis man skriver om sig selv i "3. person" så er det tegn på psykose :)

2:18 PM  
Blogger Andreas said...

vi er kun 5 lige nu - kom nu!

3:23 PM  
Blogger Martin Med T said...

vi må banke kattedrahlen op af soveposen.
Hvad med jonas og mikkel?

3:44 PM  
Blogger bandymackan said...

Dahlsvennen står over - armen skal vile!

God kamp killar.

3:47 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer måske... men ved det ikke før sidste øjeblik!!

3:47 PM  
Blogger Pínille said...

This comment has been removed by the author.

3:47 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kalle kommer!

4:49 PM  
Blogger Martin Med T said...

seks styks! Kører.

6:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home