Thursday, November 20, 2008

20.
Va sir' i te de?

10 Comments:

Blogger Thomas of Denmark said...

Helt sikkeret!

12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

sikret

12:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

desværre.. må jeg melde pas igen... næste uge lover jeg... jeg skal nok... farmand lover at komme.. næste uge

er lige i amsterdam.. på business trip...

/mikkel

1:27 PM  
Blogger Jonas said...

Ja for satan! Og denne gang mener jeg det sgu...

1:46 PM  
Blogger bandymackan said...

Kommer

2:14 PM  
Blogger Andreas said...

jeg og min chef kommer

2:14 PM  
Blogger Andreas said...

nu er vi 6

2:14 PM  
Blogger Katrine said...

Jo taaaak

2:23 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer!

4:04 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

og jeg siger bare at bundlinien kommer højere og højere op

7:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home