Wednesday, November 12, 2008

13.
Hvad siger svensken?

15 Comments:

Blogger bandymackan said...

svenne-mackan kommer

10:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

10:16 AM  
Blogger Katrine said...

Jeg er på!

10:35 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg og min chef kommer

10:41 AM  
Blogger Martin Med T said...

Kommer.
Jeg hører min chef, overbo, underbo, granfætter og kioskmand. chancerne er dog små.

10:45 AM  
Blogger Andreas said...

så mange behøver du ikke spørge, vi er jo 6 med dig :)

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

kommer kalle idag?

12:58 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer også

1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Thomas kommer!

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

kalle- drengen & jacob (-tar den med ro.... for det har knæ godt af) olsensen kommer ikke

2:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

ha en sveeedig kamp! ses

2:39 PM  
Blogger Pínille said...

Mieke kommer også

3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

mikkel er out idag... piiiiis

3:52 PM  
Blogger Jonas said...

jonas på

3:53 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

jennerdrengen er på banen i aften!

5:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home