Thursday, September 25, 2008

25. sep. 2008

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kommer ikke.
ps. jonas er så vidt jeg ved i udlandet og kommer heller ikke. god kamp.
jacob

11:38 AM  
Blogger MIKKELS said...

jeg er på...

12:50 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg er også på, Kat

2:13 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er også på

2:17 PM  
Blogger Pínille said...

Pernille og Mieke kommer!

2:53 PM  
Blogger Jonas said...

kommer ikke

3:23 PM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg er ude. Nede med feber.

3:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

morten kan desværre heller ikke komme i dag. men næste torsdag blive for vild!

3:37 PM  
Blogger Andreas said...

Thomas kommer så vi er 6. Jubii

3:52 PM  
Blogger bandymackan said...

Kommer ikke idag

God fornøjelse!

4:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home