Thursday, October 30, 2008

311008 torsdag
SES

9 Comments:

Blogger bandymackan said...

Sure thing!

12:51 PM  
Blogger Jonas said...

det er altså den 30/10 i dag og jeg er SÅ på /J

1:34 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Morten H

1:42 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Og mig

1:43 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kalle kommer også

1:44 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg kommer ikke desværre, og det gør Torpe heller ikke, skulle jeg meddele

2:24 PM  
Blogger Pínille said...

mieke og pernille kommer heller ikke - p er snøftsnøfthosthost syg og m skal arbejde, stakkels pus

2:42 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg kommer, nu er vi 6 :)

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tobias kommer, det blir 7.

4:20 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home