Thursday, March 19, 2009

Bandy tonite?

13 Comments:

Blogger Martin Med T said...

Ær då æntligan Bandy i afton?

2:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg kan desværre ikke i aften..

2:17 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er på

3:09 PM  
Blogger Andreas said...

hvad sker der????

3:44 PM  
Blogger Unknown said...

Jeg er med. Niclas

5:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er med!

/Tobias

5:17 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

jeg kommer gerne - men kun hvis der er tilmeldinger nok klokken 19.00, da jeg er i sommerhus (med stavene) og har en times transport, ciao jens

5:20 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

Vi er 5 (hvis vi taeller Martin med T med) som kan - s[ mangler vi bare 1!!! Kom nu!!!

5:31 PM  
Blogger Jonas said...

jeg kommer

5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi er 6. Ses. Martin med t

5:47 PM  
Blogger bandymackan said...

Kan ikke

5:55 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

YES - og lige for god ordens skyld ... saa er det paa Tove Ditlevsens Skole igen eller er det deet nye sted (den laekre hal) hvor "High School Musical" i den danske version bliver opfoert? kh jenner PS Husk svedbaand - det bliver haardt!

5:55 PM  
Blogger Jonas said...

det "nye" sted - vesterbro ny skole. denne gang uden scene

6:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home