Thursday, March 12, 2009

12. marts

13 Comments:

Blogger Jonas said...

Jeg undersøger i øjeblikket om vi kan få Enghave Plads Skole i aften, da der igen er teater i vores gængse lokaler. Men meld jer gerne til alligevel. Håber snart på svar.

11:15 AM  
Blogger bandymackan said...

Kan ikke komme i aften - skal til "Skateistan" på Copenhagen skatepark. Kom dit efter bandy hvis i er friske på lidt skate-charity.

//
Bandymackan

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

cannot say that i do

12:53 PM  
Blogger Andreas said...

jeg er med - just name the place

1:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

mikkel og niclas er klar hvis det bliver til noget ?

/mikkel

2:11 PM  
Blogger Andreas said...

nu er vi 4

2:13 PM  
Blogger Jonas said...

Enghave Plads Skole. Vi ses ved porten, da jeg har PIN-koden

3:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

sejt... men vi mangler 2

4:35 PM  
Blogger Andreas said...

så kører vi 2 mod 2, det er også sjovt. banen er ikke så stor.

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

martin er ude. ses næste uge

5:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Surt show. Jeg har ikke modtaget den mail med pinkode som de lovede jeg skulle modtage. Og nu er kontoret lukket. Intet at gøre. Vi ses på næste torsdag. /Jonas

5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

OK DAMN...
SES

5:36 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

øv øv øv - jeg var ellers lige på vej ud af døren med stavene, tager til skateistan så! ses derude

7:42 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home