Monday, February 23, 2009

26. februar

10 Comments:

Blogger Jonas said...

er oppe i Norge og ræse løjperne tynde med Olivia (langrend og slalom)

9:23 PM  
Blogger Martin Med T said...

Pas på jeres ryg, kære venner.
Efter at have tilbragt fire dage helt stille på sofaen, taler jeg kun pænt om denne vigtige legemsdel. Den fik et knæk sidst, så jeg springer over Bandy.

Kattebrahlen er i Latinamerika.

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg er heller ikke på i aften

2:42 PM  
Blogger Andreas said...

jeg er på

2:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er på
-thomas

3:51 PM  
Blogger Andreas said...

hvad sker der??? kom nu for f..

4:24 PM  
Blogger Pínille said...

jeg er skadet... men næste gang (håber jeg...)

4:42 PM  
Blogger jacob said...

kommer sgu ikke

5:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hrmf. Så melder jeg også fra.
-thomas

5:09 PM  
Blogger Andreas said...

aflyst

5:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home