Thursday, February 19, 2009

Floorball yeah!

11 Comments:

Blogger Andreas said...

Jeg er med

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag också

/Tobias

1:04 PM  
Blogger morten-H said...

jeg kommer, men det er altså via facebook jeg har tilmeldt mig... jeg opfordrer alle til at gøre det samme...

1:05 PM  
Blogger bandymackan said...

Tredje svensken melder sig på banen - hvad med det danske holdet?

1:18 PM  
Blogger Andreas said...

Nu er vi 4 der deltager, hvad med Jonas og Thomas?

2:57 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer også

3:01 PM  
Blogger Jonas said...

yes yyes yyyes

3:22 PM  
Blogger Andreas said...

Nu er vi 6, jubii

3:23 PM  
Blogger morten-H said...

Det er mærkeligt at folk bliver ved at tilmelde sig her og ikke på facebook

3:33 PM  
Blogger Pínille said...

jeg må ikke gå på facebook i arbejdstiden ;)

4:26 PM  
Blogger Martin Med T said...

martin er med

6:09 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home