Tuesday, April 17, 2007

17. april

14 Comments:

Blogger jacob said...

jacob kommer ikke idag. god kamp. :)

9:54 AM  
Blogger morten-H said...

Morten kommer heller ikke - dårligt knæ...

10:51 AM  
Blogger Katrine said...

Jeg kommer!

12:18 PM  
Blogger bandymackan said...

Martin kommer ikke. Desværre ik helt rask endnu.

1:49 PM  
Blogger MIKKELS said...

kommer klart.. hvis der er folk..

3:11 PM  
Blogger MIKKELS said...

kan sikkert overtale min ven andreas til at komme hvis der ikke er nok.. og det var kl syv ikke ?

3:40 PM  
Blogger Pínille said...

Jeg kommer...

3:51 PM  
Blogger Jonas said...

kommer. jeg ringer lige rundt og tjekker. Tiden er kl 19 som vi aftalte sidst, hvis okay?. Anki kommer ikke

3:53 PM  
Blogger Jonas said...

Venner er velkomne

3:55 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kan også høre en af mine veninder, hvis det er... hun syns bandy er det sejeste i verden - men hun har vist aldrig prøvet at spille det...

3:55 PM  
Blogger Martin Med T said...

KOMMER

4:01 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer kl. 1900.

4:15 PM  
Blogger Jonas said...

Thomas og Martin T kommer også. Mangler stadig at høre fra Jens og Andreas, men hvis Mikkel tager en ven med, så er vi jo seks. It's on!!

4:20 PM  
Blogger Jonas said...

Når nej, vi er jo seks nu, så alt under kontrol. husk kl 19.

4:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home