Monday, April 09, 2007

10. april - en fin dag for KLUBBANdy - IT'S ON!!!

11 Comments:

Blogger Jonas said...

Jeg er så på. KLUBBANdy forever. And ever.

11:51 PM  
Blogger MIKKELS said...

jepjep...jeg er på...

10:37 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer......... og scorer 7 mål.

1:35 PM  
Blogger Martin Med T said...

PÅ. Kommer.

3:02 PM  
Blogger jacob said...

pga arbejde kommer jeg nok ikke men måske alligevel som sidste mand

3:37 PM  
Blogger Anki said...

jeg kommer, men vi er jo ikke so mange... Bliver det til noget?

3:46 PM  
Blogger Pínille said...

Kylling har ondt i ryggen... Og bandy er ONDT! Yoga du'r! Øv...

3:47 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg kommer sgu ikke - skal arbejde. Øv mand.

3:57 PM  
Blogger bandymackan said...

Jeg har været syg i påsken og er det stadig så jeg bliver hiemme, Øv!

3:59 PM  
Blogger Jonas said...

Jens kommer også, så der er action

4:22 PM  
Blogger morten-H said...

Jeg ved endnu ikke om jeg kommer -
jeg skal lige vurdere mit knæ...

4:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home