Tuesday, March 13, 2007

20. marts

11 Comments:

Blogger Martin Med T said...

OBS: Det her er 20. marts. Ja.

Jeg er i Mosel, hurra. Ingen bandy, æv.

5:55 PM  
Blogger bandymackan said...

Jeg er frisk

11:21 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

KOMMER!

3:55 PM  
Blogger Anki said...

jeg er på!

8:38 PM  
Blogger Jonas said...

hej hopp! nu er det innebandy som gäller. jajamensan, fattas bara. Kylskap kylskap tegelsten tegelsten. akta er.

8:42 PM  
Blogger jacob said...

jeg vil gerne til bandy idag men mit bandytøj ligger på dtu og pga af strejke kan jeg ikke få fat i det. hvad gør jeg? hil cn ja coopppp

11:52 AM  
Blogger bandymackan said...

Vil du låne noget udstyr?

11:55 AM  
Blogger morten-H said...

Mine knæ styrer mit liv.
De siger "meld pas i aften"

12:46 PM  
Blogger Pínille said...

Jeg kan ikke - øv - vil da også hellere tilbringe min aften til en kedelig generalforsamling i ejerforeningen - gab...

2:50 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg kommer også, er planen. Men martin med T er på rejse..

4:39 PM  
Blogger bandymackan said...

Er det aflyst eller hvad?

6:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home