Monday, February 19, 2007

20. februar - fastelavnstema - IT'S ON!!!

10 Comments:

Blogger Jonas said...

Anki og mig får præmien som bedst udklædt - men hvem bliver KLUBBANdy-konge?

4:01 PM  
Blogger morten-H said...

Jeg må desværre melde fra i aften. Jeg skal forcere en koncert ...

10:06 AM  
Blogger Martin Med T said...

Martin må melde fra. Haste-tur til Uralbjergene. Jeg hjemtager honning.

12:51 PM  
Blogger Katrine said...

Pokkers-kommer ikke i aften.
Kat-(tedronning)

1:25 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg kan godt være der i aften!

3:05 PM  
Blogger Jonas said...

Argh!! KLOKKEN er 15.30 og der mangler en hulens masse tilbagemeldinger!!!!

3:31 PM  
Blogger bandymackan said...

Jeg kommer ikke i aften- God kamp

3:38 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg kommer

4:14 PM  
Blogger Jonas said...

Pernille og Mikkel har også meldt deres deltagelse, så ... vi ses

4:30 PM  
Blogger jacob said...

undskyld! men ingen bandy til myself. tager en aften ræser på stolen. men god fornøjelse til jer alle.

5:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home