Monday, March 12, 2007

13. marts

10 Comments:

Blogger Jonas said...

Nixen. Ikke denne gang.

10:03 PM  
Blogger jacob said...

This comment has been removed by the author.

11:58 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer!

12:34 PM  
Blogger Pínille said...

Jeg kommer ikke...

2:43 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

jeg kommer - mikkel har du mit håndklæde med?

2:52 PM  
Blogger Katrine said...

regner med at komme - svækket

4:33 PM  
Blogger jacob said...

hej drenge og piger. jeg kan desværre mærke at benet ikke holder til en omgang bandy. så jeg må desværre melde fra.

5:17 PM  
Blogger Martin Med T said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:41 PM  
Blogger morten-H said...

NIXEN - BANDY ER IKKE AFLYST

MORTEN & ANKI MØDER OP ...

5:51 PM  
Blogger MIKKELS said...

jeg har dithåndklæde med jens

5:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home