Tuesday, October 02, 2007

Tirsdag 2. oktober. En flot dag til Bandy. Hvem er med?

12 Comments:

Blogger Thomas of Denmark said...

Helt sikkeret!

12:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jonas - helt sikkeret!

12:31 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er med - og det er helt sikkert :)

2:41 PM  
Blogger Andreas said...

Lars Juul kommer måske også, han skal lige finde ud af det.

2:47 PM  
Blogger Martin Med T said...

Hælt sekerte

3:16 PM  
Blogger Katrine said...

Desværre. Go kamp!

4:13 PM  
Blogger jacob said...

ikke i aften. _jacob

4:55 PM  
Blogger Andreas said...

Lars Juul kommer ikke, men jeg er stadig på hvis det bliver til noget???

5:56 PM  
Blogger Jonas said...

Morten kommer for resten ikke. Esta er kommet til verden. Yeah.

6:13 PM  
Blogger Jonas said...

Martin kan ikke tage en ekstra mand med som først antaget. Jeg har prøvet at fange Jacob for at overtale ham til at spille alliegevel og jeg tror Mikkel stadig er i New York, så med mindre vi vil spille 4 mand er det aus. Jeg er frisk på 4.

6:18 PM  
Blogger Jonas said...

Martin har fundet en mere

6:24 PM  
Blogger Jonas said...

Er blevet enig med Martin om at vi spiller

6:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home