Monday, September 17, 2007

18. september - giv os stave!

11 Comments:

Blogger Jonas said...

Jeg kommer ikke. Nogle ved det og andre ikke, men Anki er gravid og kommer derfor ikke i et stykke tid. I morgen skal vi til nakkefoldscanning og det er satme spændende og se lidt mere til den lille rocker. Ift stave så foreslår jeg, at dem, der var til KLUBBANdy allersidste gang inden sommeren lige spoler hukommelsen tilbage for at huske, hvem der mon tog stavene: Jacob, Mikkel, Martin, Katrine, Pernille og Jens

7:55 PM  
Blogger Andreas said...

Tillykke Jonte & Anki :) (& Olivia)
Jeg skal også blive "farsa" igen - den 15. marts.

9:18 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg kommer, hvis det altså bliver til noget. Jeg tror jeg har 4 stave selv, så hvis nogen har 2, så har vi to hold.

9:19 AM  
Blogger Martin Med T said...

This comment has been removed by the author.

9:35 AM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg kommer også.

Hvem kender Jens så godt, at vedkommende er i besiddelse af hans nummer og kan få fat i stavene (min hukommelse siger mig at Jens har stavene - uden at være sikker)

9:37 AM  
Blogger morten-H said...

Jeg har lige snakket med Jens' sambo - han siger at der ikke er nogle stave hjemme hos Jens.

1:08 PM  
Blogger jacob said...

jeg kommer!!

4:03 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Jeg kommer ikke.

4:59 PM  
Blogger morten-H said...

Ingen stave - Ingen Morten...

5:02 PM  
Blogger Martin Med T said...

Katte-brahl er i Rom.

Klubban er ved at lide en stille død......

5:14 PM  
Blogger jacob said...

uhh. mandefald. kig nu for pokker i skufffe og skabe. det er en sort aflang taske... lad os se på det næste tirsdag. håbet er lysegrønt. ha en god uge.

6:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home