Monday, September 03, 2007

4. september kl 19.45

9 Comments:

Blogger Jonas said...

Ja for dælen. Anki kommer ikke.

8:39 PM  
Blogger morten-H said...

jeg kigger forbi

9:13 PM  
Blogger Jonas said...

men vi skal lige have lokaliseret stavene. Anyone?

11:37 PM  
Blogger jacob said...

ups! stavene.... jeg skriver til jens for at høre om han måske skulle have dem liggende.
ps jeg kommer. klokken 20.

12:50 AM  
Blogger jacob said...

ups ups! jeg kom vidst til at love for megt igår. knæet gør ondt så jeg må vente med starte på min bandysæson. go kamp

12:00 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg kommer, men bliver det til noget??

2:06 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer stave - kommer Thomas.

2:11 PM  
Blogger Jonas said...

Vi har ikke været i stand til at lokalisere stavene - så no go. Forhåbentlig er der mulighed næste uge...

3:43 PM  
Blogger Martin Med T said...

Hov. forsøgte at lave indlæg, men virker det, klar men igen stave?

5:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home