Tuesday, September 11, 2007

11. september - stadig ingen køller i sigte

16 Comments:

Blogger Jonas said...

Intet nyt fra østfronten, hvor manden med mulig viden om stavene opholder sig...

8:33 AM  
Blogger Martin Med T said...

Det er jo skrækkeligt.

Jeg er på ellers.

Stavene? Er det mon Jens? Thomas? Svensken?
Hvem hvem hvem?

10:22 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Thomas afskriver sig hermed som potentiel kølleskjuler. Men er frisk i aften hvis de skulle dukke op.

10:45 AM  
Blogger morten-H said...

Jeg er fræk nok til at påstå at det måske er Jens der ligger inde med stokkene... Han skulle eftersigende være i Kina ...

11:22 AM  
Blogger bandymackan said...

Jeg er på iaften hvis der er stave/klubbor nok
Måske svensk nr.3 har dem??

11:40 AM  
Blogger MIKKELS said...

det jo helt forfærdeligt...
...er på hvis de dukker op...
/mikkel

12:16 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Det er noget rod det her. Jeg foreslår at vi alle køber en ny til næste tirsdag. Vi skal igang. Hvad siger i?

12:24 PM  
Blogger MIKKELS said...

kan vi ikke spille en omgang indendørs fodbold...i aften ?

2:45 PM  
Blogger jacob said...

jeg må desværre også meddele at jeg ikke ligger inde med stavene (hverken under sengen el. på loftrummet). jeg er ellers frisk på en let opstart med el. uden kølle så gå hjem og kig kig kig.

3:15 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Er frisk på fodbold.

5:32 PM  
Blogger jacob said...

vi mødes kl. 20. nogen der har en fodbold?

5:34 PM  
Blogger Martin Med T said...

å h J e n s
j e g v æ l g e r f o d b o l d f r a m e n s e s d a f o r h å b e n t l i g n æ s t e t i r s d a g t i l b a n d y

5:52 PM  
Blogger MIKKELS said...

jeg tager kasper med

7:16 PM  
Blogger Jonas said...

så er der nogen, der skal hente kortet

7:26 PM  
Blogger MIKKELS said...

tør du ikke jonas...?

8:03 PM  
Blogger jacob said...

hvad med en opsang el. generelforsamling

8:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home