Tuesday, May 13, 2008

13. maj Floorball i aften?

12 Comments:

Blogger Andreas said...

Jeg kommer

12:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

kommer!

1:48 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer ikke.

2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kan dessvärre inte då jag kommer befinna mig i Sverige...

/Tobias

2:09 PM  
Blogger bandymackan said...

kommer

2:16 PM  
Blogger Katrine said...

kommer ret sikkert

2:41 PM  
Blogger Jonas said...

Jeg kommer. Jens kommer ikke (jeg har stave).

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg kan desværre
morten

3:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

martin med t kommer

4:41 PM  
Blogger Andreas said...

nu er vi 6 ik?

5:03 PM  
Blogger Andreas said...

undskyld, vi er 8 :)

5:04 PM  
Blogger Jonas said...

pernille kommer

5:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home