Tuesday, April 08, 2008

8. april

14 Comments:

Blogger Jonas said...

Rimelig sikker. Igen kommer det fuldstændig an på den lille ny.

10:10 AM  
Blogger bandymackan said...

Martin og Tobias (ny svensker på banen!) kommer.

10:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Razor-man kommer!

11:28 AM  
Blogger MIKKELS said...

Im in!

12:49 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg er også rimelig sikker, men det kommer også an på den lille ny.

12:49 PM  
Blogger Jonas said...

så ser det ud til at vi er 6. nu mangler alle latecomers bare...

1:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Razor-boy kommer også

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Combat-Razorrr kigger også

2:23 PM  
Blogger bandymackan said...

Cykeltyven kommer

3:09 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer også - hvem fa'n er alle de der razors? Altså; jeg spørg bare...

3:19 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Extreme Speed-Core Street Razor kommer heldigvis ikke!

3:55 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

... hvilket ikke er mig.

3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

martin med t's samvittighed byder mig at blive væk. Rygter fra tv2 radio siger at brahlen udebliver. Street.

5:21 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

STAVENE har udSIGEt flg. regnvejrs Haiku (i kor), copyright stickpoets 2008:

barberblade ELLER
ej så
læg
ger
vi selvfølgelig krop
...
TIL

-vi ses klokken 20!(ikke haiku)

5:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home