Monday, April 14, 2008

15. april

Hvem er med mig?

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det er jeg - helt sikkeret. Hilsen Morten

10:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

jeg kommer ikke - men jeg er holder altså også med Morten

10:51 AM  
Blogger Jonas said...

jep jep

11:23 AM  
Blogger Jonas said...

tror også lige jeg tager forbi copenhagen floorball center senere i dag, da de har 50% og åbent i dag. Nogle der er friske?

11:26 AM  
Blogger bandymackan said...

klar

11:45 AM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer ikke - har fået den vildeste fiber efter sidste match... eller måske er det bare en influenza...

12:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

kommer

12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kommer!
/Tobias

1:29 PM  
Blogger MIKKELS said...

yes yes

2:18 PM  
Blogger Katrine said...

Jeg er på og det er Torben også.

4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

En kæmpe hockeypose...

4:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

hvem fanden er torben?

4:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home